Тужанівська ЗОШ І-ІІст.                                                                                Учитель - бджілка, знання учнів - мед.

сайт вчителя біології

 Мельник І.М.                 

Меню сайту
Категорії розділу
свята [1]
квк, ігри... [2]
цікаве у світі
Block content
Block title
Block content
Block title
Block content
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » виховні заходи » квк, ігри...

КВК "Пташині розмови"

Мета:розвивати інтерес в учнів до біології,наукової та художньої літератури;

сприяти формуванню в них позитивних емоцій щодо тваринного світу та не –обхідності охорони природи;розвивати в школярів почуття відповідальності за власні дії,уміння приймати рішення колективно.

Обладнання:картки із завданнями до конкурсів,емблеми команд-гравців,

плакати для оформлення актового залу,виставка книг.

(звучать голоси птахів-запис аудіокасети)

 

Учень 1.  Вже весна прийшла до лісу

                   Розквіта рясний підсніжник

                   І летять,летять веселі

                   Зграї радісних пташок.

 

Учень 2.  Ліс зустрів мене як друга

                    Горлиць теплим воркуванням

                    Пізнім  співом cолов’їним,

                    Вогким одудів гуканням

                    Круглим ципанням дроздів.

 

Учень 3.  Ліс зустрів мене як друга

                  Тінню від дубів крилатих,

                  Смутком білої берези,

                  Що дорожчий нам за радість,

                  Кленів лапами густими,

                  Сосни гомоном одвічним.

 

Учень 4.  І до друга я звернуся

                   Із промовою такою:

                   -Ти рости на втіху людям,

                   бережи нам світлі ріки,

                   що полям несуть вологу.

 

Учень 5.  А за кожну деревину,

                  Що піде на парти й дошки

                  Чи на книжки кольорові,

                  Ми нові гаї посадим,

1

                 Щоб земля була весела,

                 Як веселе птаство в лісі,

                  Як веселії дерева.

Вчитель. Любі друзі!У світі зараз налічується понад 8500 видів птахів.Вони пристосувалися до життя в різних умовах:у пустелях,степах,лісах,горах,на болотах,у відкритих морських просторах.Як бачите пташиний світ дуже різно-манітний.

                 А звідки ми дізнаємося про птахів?Проте,де вони живуть,чим живля-ться,яке значення мають птахи у природі та житті людини? (із книг)

                 Книги –мов ріки,які наповнюють собою весь всесвіт.У них світло муд-рості,бездонна  глибина.Той  хто  читає  книги,веде  бесіду з  небом,землею і наймудрішими людьми світу.

                                       Книги-морська глибина,

                                       Хто в них пірне аж до дна,

                                      Той,хоч і труду мав досить,

                                      Дивнії перли виносить.

Як ви вже здогадалися,ми сьогодні поговоримо про птахів,про книги в яких вони описуються.

Отже,починаємо  зустріч  в  клубі   веселих  і  кмітливих.А  називається сьогоднішній КВК  «Пташині розмови».Змагатимуться дві команди «Чайки» (дівчата),»Беркути»(хлопці).

 

1.Розминка (інтелектуальна)

Питання команді «Чайка»:

                   1.Який птах у світі найбільший?(страус)

                   2.Коли температура тіла горобця нижча-літом чи зимою? (однакова)

                   3.Який учень нашої школи носить прізвище птаха? (Шпак,Ремез)

                   4.Де зимують білі лелеки? (у Центральній та Південній Африці)

 

Питання команді «Беркути»:

                  1.Який птах у світі найменший? (колібрі)

                  2.Який птах вище всіх літає? (орел)

                  3.Який птах у неволі довше живе:папуга чи ворона? (папуга)

                  4.Як назвав переляканий дід-рибалка,герой оповідання К.Паустов –ського «Останній чорт»,пелікана? (чортом)

2

ІІ.»Сторінками прочитаної книги»

(питання командам)

На наступне завдання легко зможе дати відповідь той із гравців,хто уважно прочитав книгу А.М.Охріменко «Хрестоматія із зоології».(питання у конвертах)

Команда «Чайки»:

1.Самцям,якого виду птахів,здебільшого припадає «нічна зміна» для насиджування  яєць? (африканський страус)

2.Який птах має лапи коротші,ніж у жайворонка  або шпака? (фрегат,

2 см)

3.У якого птаха дзьоб такий сильний,що розкусує міцну шкаралупу горіхів? (папуга)

Команда «Беркути»:

1.Яких птахів пташенята,що вже вийшли з гнізда,збираються у великі табунці і перебувають під наглядом «чергових няньок»? (фламінго)

2.Який птах кричить «уек!уек…»? (пелікан)

3.На що схоже «пташине молоко»?Які птахи вигодовують своїх пташе-нят цією речовиною? (на сир,імператорський пінгвін)

 

Конкурс розгадування загадок для глядачів.

1.У ночі гуляє,а вдень спочиває,

   Має круглі очі,бачить серед ночі. (сова)

2.Вірно людям я служу,

                 Їм дерева сторожу,

                 Дзьоб міцний і гострий маю,

                 Шкідників ним здобуваю. (дятел)

 3.Сам вечірньої години

                Заховався в кущ калини,-

                Та на дудочку одну

                Грає пісню чарівну. (соловей)

4.Які ноги заввишки,такий ніс завтовшки.

                Хату на хаті має,всім жабам рахунок знає. (лелека)

5.Чорномазий,білодзьобий,

                  Він за плугом важко ходить,

                  Черв’ячків,жучків знаходить-

                  Сторож вірний,друг полів,

3

                 Перший вісник теплих днів. (грак)

ІІІ.Розгадування кросворда.

(додаток 1)

ІY.»Хто швидше»

(гравцям роздають листочки із записами частин прислів’я,під час гри вони повинні скласти повне прислів’я).

Прислів’я

1.Щебече,як соловейко,а кусає як змія.

2.Слово-не горобець,вилетить не піймаєш.

3.Лучче птиці на сухій гілці,чим у золотій клітці.

4.Птах радіє весні,а дитя матері.

5.Куди орли літають,туди сороки не пускають.

6.Краще нині горобець,як у завтра голубець.

7.Ранні пташки росу п’ють,а пізні слізки ллють.

8.Влітку і качка прачка,а зимою і Тереся не береться.

Конкурс для глядачів

З якої казки цей уривок?

1.Заліз кіт під стріху і спіймав горобця.Горобець попросив кота:

-Відпусти мене.Може,і я коли стану тобі у пригоді.

-Чим ти мені можеш знадобитися?-фиркнув кіт.-Я дужий,спритний,а це головне у житті. («Сильніше за силу»)

 

2.Хто з них був винен,а хто прав,цього ніхто не знав і судити їх ніхто не став.Тільки жаби добре насміялися і немало дивувалися,чого рак і щука не  за своє діло брались.

-Яка дійова особа в цьому уривку не згадується?Як називається ця байка? («Лебідь,рак і щука»)

3. …Розв’язав чоловік того мішка,а звідти роєм,як бджоли з вулика,почали вилізати всякі гади,жаби,ящірки і швидко розповзлися по землі та й заховалися в траві,корчах.Почав бі-гати чоловік і туди,і сюди,хоче їх назад загнати в мішок,але дарма,нічого в нього не вихо-дить.

Тоді перед ним з’явився Бог і каже йому:»Що ж ти наробив?Чому ти не послухався наказу?Чому розв’язав той мішок?Тепер тобі вже більше чоловіком не бути.А будеш пта-хом,дістанеш довгі ноги і довгий дзьоб,аби міг скоріше зібрати все те,що з мішка повипу-скав.

-На якого птаха перетворив Бог чоловіка?  («Бусол»)

 

Y.»Кращий знавець птахів»

(конкурс капітанів)

4

Наприклад, зозуля-яструб-баклан…

 

YІ. «Домалюй дзьоб птаху»

(Додаток  2)

YІІ.»Кращий знавець поезії Т.Г.Шевченка»

(назвати рядки з віршів,в яких згадуються птахи)

 

YІІІ.»Посади птаха у його гніздо»

(додаток 3)

ІХ.»Що зайве?»

(знайти птаха,який відноситься до іншого ряду,додаток 4)

Підбиття підсумків  гри-КВК,нагородження переможців.

Вчитель.Дякую командам за участь у нашій грі.На завершення відгадайте прислів’я (відкрите перше слово «Пташка…» (…красна своїм пір’ям,а людина своїм зна-нням»).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: квк, ігри... | Додав: melnyk (19.12.2014)
Переглядів: 805 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar


Вхід на сайт
Пошук
Блок название
содержание блока
Блок название
содержание блока
корисні посилання




 Червона книга України


Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz